|
|
Veröffentlichungen "Thomas, Joachim"
Anzahl der Einträge: 70.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Schmid, Regina Franziska ; Orlandt, Simon ; Weißmann, Regina ; Köse, Burcu ; Bartosch, Christiane ; Thomas, Joachim:
Using smartphone-based daily diaries and coachings to support vocational inclusion of people with disabilities.
In: Köhler, Thomas ; Schoop, Eric ; Kahnwald, Nina ; Sonntag, Ralph (Hrsg.): Inklusiv digital: Gemeinschaft offen gestalten - Selbstbestimmte Teilhabe an der digitalen Transformation = Communities in New Media. Inclusive digital: Forming Community in an Open Way - Self-determined Participation in the Digital Transformation. -
Dresden : TUDpress, Verlag der Wissenschaften, 2023. - S. 44-54
ISBN 978-3-95908-537-3
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kulesza, Marek ; Kurtyka-Chałas, Justyna ; Ozorowski, Mieczysław ; Riedl, Elisabeth ; Schmid, Regina Franziska ; Skoczeń, Ilona ; Surzykiewicz, Janusz ; Thomas, Joachim:
Diagnoza równowagi między życiem zawodowym i rodzinnym z wykorzystaniem FABI – Family Balance Inventory.
Warszawa : Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, 2020. - 179 S.
ISBN 978-83-8090-934-2
Rez.: | - dr hab. Aleksandra Korwin-Szymanowska, prof. AEH
- dr. hab. Krystyna Ostrowska, em. prof. UW
|
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Heigl, Nicole Romana ; Zoelch, Christof ; Thomas, Joachim:
Cross-Curricular Problem Solving - An Empirical Study of Demands on Teaching and Learning in Higher Education.
In: Özyurt, Jale ; Anschütz, Andrea ; Bernholt, Sascha ; Lenk, Jan (Hrsg.): Interdisciplinary Perspectives on Cognition, Education, and the Brain. -
Oldenburg : BIS, 2011. - S. 175-185. - (Hanse-Studien ; 7)
ISBN 978-3-8142-2242-4
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
-
-
-
-
-
-
-
-
|