|
|
Institutionen der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät > Betriebswirtschaftslehre > Business Administration, Innovation & Creativity
Springe zu: B | F | H | K | L | M | R | S
Anzahl der Einträge auf dieser Ebene: 27.
B-
-
Bilstein, Nicola ; Matta, Shashi M. ; Hogreve, Jens:
Unintended Effects of Customer Participation in Recovery : Can Choice Availability be a Remedy?
In: Brown, Tom ; Swaminathan, Vanitha (Hrsg.) : Marketing in a global, digital and connected world : 2015 AMA Winter Educators' Conference, San Antonio, Texas, February 13 - 15 2015. -
Chicago : Curran Associates, Inc., 2015. - (AMA Educators Proceedings ; 26)
ISBN 978-1-5108-0450-0
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
-
-
-
FHKL-
Luna-Cortés, Gonzalo:
Measuring Tourists' Stress in Colombia.
In: Tourism : an international interdisciplinary journal. 69 (2021) 1.
- S. 32-46.
ISSN 1332-7461
10.37741/t.69.1.3
(Peer-Review-Journal)
-
-
-
-
MRS
|