Publikationsserver der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt
KU.edoc
Publikationsserver
Anmelden
Startseite
Blättern
Suchen
Startseite
Kontakt
Open Access an der KU
Server-Statistik
Blättern
Suchen
Blättern nach Zeitschriften
Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
Object IDs
Reference Manager
Atom
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppieren nach:
Jahr
|
Autor/-in / Herausgeber/-in
|
Keine Gruppierung
Springe zu:
2019
|
2017
Anzahl der Einträge:
2
.
2019
Lazarides, Rebecca
;
Dietrich, Julia
;
Taskinen, Päivi H.
:
Stability and change in students’ motivational profiles in mathematics : the role of perceived teaching.
In:
Teaching and teacher education : an international journal of research and studies. 79 (2019). - S. 164-175.
ISSN 0742-051x
10.1016/j.tate.2018.12.016
(Peer-Review-Journal)
2017
Berger, Priscila
:
Beyond plain acceptance or sheer resistance : a typology of university instructors' attitudes to students' media use in class.
In:
Teaching and teacher education : an international journal of research and studies. 67 (Oktober 2017). - S. 410-417.
ISSN 0742-051x
10.1016/j.tate.2017.07.009
(Peer-Review-Journal)
Diese Liste wurde am
21.01.2025 00:47
generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die
Einbettung dieser Liste in externe WWW-Seiten: