Publikationsserver der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt
KU.edoc
Publikationsserver
Anmelden
Startseite
Blättern
Suchen
Startseite
Kontakt
Open Access an der KU
Server-Statistik
Blättern
Suchen
Veröffentlichungen "
Eller, Tönnjes F.
"
Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
Object IDs
Reference Manager
Atom
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppieren nach:
Publikationsform
|
Jahr
|
Keine Gruppierung
Springe zu:
Artikel
|
Aufsatz in einem Buch
|
Hochschulschrift
Anzahl der Einträge:
8
.
Artikel
Hogreve, Jens
;
Iseke, Anja
;
Derfuss, Klaus G.
;
Eller, Tönnjes F.
:
The Service–Profit Chain: a Meta-Analytic Test of a Comprehensive Theoretical Framework.
In:
Journal of Marketing. 81 (2017) 3. - S. 41-61.
ISSN 0022-2429
10.1509/jm.15.0395
(Peer-Review-Journal)
Aufsatz in einem Buch
Hogreve, Jens
;
Eller, Tönnjes F.
;
Fehske, Julia
;
Grossecker, Tobias
:
Leave me alone!? Finding parameters to determine ideal customer contact frequencies.
In:
Proceedings of the 23rd Annual Frontiers in Service Conference, June 26-29. - Miami, Florida, 2014
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
Hogreve, Jens
;
Eller, Tönnjes F.
;
Firmhofer, Nicola
:
When The Whole World is Listening – an Exploratory Investigation of Individual Complaints on Social Media Platforms.
In:
Bruhn, Manfred ; Hadwich, Karsten (Hrsg.): Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente. - Wiesbaden : Springer, 2013. - S. 519-543. - (Forum Dienstleistungsmanagement)
ISBN 978-3-658-01247-2 ; 978-3-658-01248-9
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
Hogreve, Jens
;
Eller, Tönnjes F.
;
Iseke, Anja
;
Derfuss, Klaus G.
:
Does the Service Profit Chain Hold True? : A Meta-Analytical Approach.
In:
Proceedings of 2013 AMA Winter Marketing Educators' Conference, February 15-17. - Las Vegas, Nevada, 2013
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
Eller, Tönnjes F.
;
Hogreve, Jens
;
Iseke, Anja
;
Derfuss, Klaus G.
:
Does the Service Profit Chain Hold True? : A Meta-Analytical Approach.
In:
Proceedings of the 42nd European Marketing Academy (EMAC) Conference, June 04-07. - Istanbul, Türkei, 2013
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
Hogreve, Jens
;
Eller, Tönnjes F.
;
Iseke, Anja
;
Derfuss, Klaus G.
:
Does the Service Profit Chain Hold True? : A Meta-Analytical Approach.
In:
Proceedings of the 21st Annual Frontiers in Service Conference, June 14 - 17, 2012. - College Park, MD, 2012
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
Hogreve, Jens
;
Eller, Tönnjes F.
;
Gremler, Dwayne D.
:
Too Ashamed to Complain? How Impersonal Complaint Channels Increase Likelihood of Customer Voice.
In:
Proceedings of the 20th Annual Frontiers in Service Conference, June 30 - July 3, 2011. - Columbus, OH, USA, 2011
Hochschulschrift
Eller, Tönnjes F.
:
Hält die Service-Profit Chain was sie verspricht? : eine metaanalytische Betrachtung.
Eichstätt ; Ingolstadt, 2015. - 200, LXIV S.
(Dissertation, 2015, Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt)
Diese Liste wurde am
21.11.2024 00:30
generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die
Einbettung dieser Liste in externe WWW-Seiten: