Blättern nach Verlage

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Anzahl der Einträge: 19.
  • Volltext
    Gelbrich, Katja ; Müller, Stefan ; Westjohn, Stanford A.:
    Cross-Cultural Consumer Behavior.
    Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2023. - 520 S.
    ISBN 978-1-80392-320-8 ; 978-1-80392-319-2
    10.4337/9781803923192
  • Volltext
    Massumi, Mona ; Brandl, Christina ; Korntheuer, Annette:
    The Organization of School Integration for Refugee Children and Youth in Germany : Identifying Gaps in the Current State of Knowledge.
    In: Pinson, Halleli ; Bunar, Nihad ; Devine, Dympna (Hrsg.): Research Handbook on Migration and Education. - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2023. - S. 68-82
    ISBN 978-1-8391-0-635-4
    10.4337/9781839106361.00010
    (Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
  • Volltext
    Philipp, Julian ; Eckert, Christian:
    Dark Tourism Spectrum.
    In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 777-780
    ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
    10.4337/9781800377486.dark.tourism.spectrum
  • Volltext
    Zacher, Daniel ; Philipp, Julian ; Pechlaner, Harald:
    Destination Resilience.
    In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 900-903
    ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
    10.4337/9781800377486.destination.resilience
  • Volltext
    Bachinger, Monika ; Pechlaner, Harald:
    Entrepreneurial Destination Ecosystem.
    In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 93-96
    ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
    10.4337/9781800377486.entrepreneurial.destination.ecosystem
  • Volltext
    Fritz, Klaus-Peter ; Olbrich, Natalie:
    Food and Beverage Festivals.
    In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 272-275
    ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
    10.4337/9781800377486.food.beverage.festivals
  • Volltext
    Olbrich, Natalie ; Fritz, Klaus-Peter:
    Food and Beverage Tourism.
    In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 281-284
    ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
    10.4337/9781800377486.food.beverage.tourism
  • Volltext
    Philipp, Julian ; Pechlaner, Harald:
    Grand Tour.
    In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 458-461
    ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
    10.4337/9781800377486.grand.tour
  • Volltext
    Aebli, Annika ; Philipp, Julian:
    ICTs and Well-being.
    In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 633-636
    ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
    10.4337/9781800377486.ICTs.and.well-being
  • Volltext
    Philipp, Julian:
    WOM.
    In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 780-782
    ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
    10.4337/9781800377486.wom
  • Volltext
    Philipp, Julian:
    World Travel & Tourism Council (WTTC).
    In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 806-808
    ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
    10.4337/9781800377486.world.travel
  • Sommer, Maximilian:
    Basic income : Insights from social experiments and simulations.
    In: Gangl, Katharina ; Kirchler, Erich (Hrsg.): A Research Agenda for Economic Psychology. - Cheltenhanm, UK ; Northhampton, MA, USA : Edward Elgar Publishing Ltd, 2019. - S. 169-183
    ISBN 978-1-78811-605-3
    (Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
  • Goldschmidt, Nils ; Habisch, André:
    Western religion, social ethics and public economics.
    In: Forte, Francesco ; Mudambi, Ram ; Navarra, Pietro (Hrsg.): A Handbook of Alternative Theories of Public Economics. - Cheltenham, GB : Edward Elgar Publishing Ltd, 2014. - S. 198-226
    ISBN 978-1-7810-0470-8
  • Loza Adaui, Cristian R. ; Habisch, André:
    Humanistic Management.
    In: Bruni, Luigino ; Zamagni, Stefano (Hrsg.): Handbook On The Economics Of Reciprocity And Social Enterprise. - Cheltenham : Edward Elgar Publishing Ltd, 2013. - S. 191-200
    ISBN 978-1-8498-0463-9 ; 978-1-8498-0474-5
    (Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
  • Habisch, André:
    Spiritual Capital.
    In: Bruni, Luigino ; Zamagni, Stefano (Hrsg.): Handbook On The Economics Of Reciprocity And Social Enterprise. - Cheltenham : Edward Elgar Publishing Ltd, 2013. - S. 336-343
    ISBN 978-1-8498-0463-9 ; 978-1-8498-0474-5
    (Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
  • Bellmann, Lutz ; Crimmann, Andreas ; Gerner, Hans-Dieter ; Wießner, Frank:
    Work sharing as an alternative to layoffs : lessons from the German experience during the crisis.
    In: Messenger, John C. ; Ghosheh, Naj (Hrsg.): Work sharing during the Great Recession : New developments and beyond. - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2013. - S. 24-71
    ISBN 978-1-78254-087-8 ; 978-1-78254-088-5
  • Hardill, Irene ; van Loon, Joost:
    Individualization and "Identity-Risks" in Dual Career Households.
    In: Perrons, Diane ; Fagan, Colette ; McDowell, Linda ; Ray, Kath ; Ward, Kevin (Hrsg.): Gender Divisions and Working Time in the New Economy : changing Patterns of Work, Care and Public Policy in Europe and North America. - Cheltenham : Edward Elgar Publishing Ltd, 2006. - S. 162-178. - (Globalization and welfare)
    ISBN 978-1-84542-020-8 ; 978-1-84720-497-4
  • van Loon, Joost:
    Risk and Knowledge.
    In: Rooney, David ; Hearn, Greg ; Ninan, Abraham (Hrsg.): Handbook of the Knowledge Economy. - Cheltenham : Edward Elgar Publishing Ltd, 2005. - S. 54-66
    ISBN 978-1-84720-847-7
  • Hinterhuber, Hans H. ; Matzler, Kurt ; Pechlaner, Harald ; Renzl, Birgit:
    Corporate Governance in Multinational Companies.
    In: Chen, John-ren (Hrsg.): International Institutions and Multinational Enterprises : Global Players - Global Markets. - Cheltenham : Edward Elgar Publishing Ltd, 2004. - S. 47-63
    ISBN 1-84376-875-5
Diese Liste wurde am 21.11.2024 01:03 generiert.
[Zum Seitenanfang]