|
|
Blättern nach Verlage
Anzahl der Einträge: 19.
-
-
-
Philipp, Julian ; Eckert, Christian:
Dark Tourism Spectrum.
In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. -
Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 777-780
ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
10.4337/9781800377486.dark.tourism.spectrum
-
Zacher, Daniel ; Philipp, Julian ; Pechlaner, Harald:
Destination Resilience.
In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. -
Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 900-903
ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
10.4337/9781800377486.destination.resilience
-
-
Fritz, Klaus-Peter ; Olbrich, Natalie:
Food and Beverage Festivals.
In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. -
Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 272-275
ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
10.4337/9781800377486.food.beverage.festivals
-
Olbrich, Natalie ; Fritz, Klaus-Peter:
Food and Beverage Tourism.
In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. -
Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 281-284
ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
10.4337/9781800377486.food.beverage.tourism
-
Philipp, Julian ; Pechlaner, Harald:
Grand Tour.
In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. -
Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 458-461
ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
10.4337/9781800377486.grand.tour
-
Aebli, Annika ; Philipp, Julian:
ICTs and Well-being.
In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. -
Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 633-636
ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
10.4337/9781800377486.ICTs.and.well-being
-
Philipp, Julian:
WOM.
In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. -
Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 780-782
ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
10.4337/9781800377486.wom
-
Philipp, Julian:
World Travel & Tourism Council (WTTC).
In: Buhalis, Dimitrios (Hrsg.): Encyclopedia of Tourism Management and Marketing. -
Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing Ltd, 2022. - S. 806-808
ISBN 978-1-80037-748-6 ; 978-1-80037-747-9
10.4337/9781800377486.world.travel
-
Sommer, Maximilian:
Basic income : Insights from social experiments and simulations.
In: Gangl, Katharina ; Kirchler, Erich (Hrsg.): A Research Agenda for Economic Psychology. -
Cheltenhanm, UK ; Northhampton, MA, USA : Edward Elgar Publishing Ltd, 2019. - S. 169-183
ISBN 978-1-78811-605-3
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
-
-
Loza Adaui, Cristian R. ; Habisch, André:
Humanistic Management.
In: Bruni, Luigino ; Zamagni, Stefano (Hrsg.): Handbook On The Economics Of Reciprocity And Social Enterprise. -
Cheltenham : Edward Elgar Publishing Ltd, 2013. - S. 191-200
ISBN 978-1-8498-0463-9 ; 978-1-8498-0474-5
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
-
Habisch, André:
Spiritual Capital.
In: Bruni, Luigino ; Zamagni, Stefano (Hrsg.): Handbook On The Economics Of Reciprocity And Social Enterprise. -
Cheltenham : Edward Elgar Publishing Ltd, 2013. - S. 336-343
ISBN 978-1-8498-0463-9 ; 978-1-8498-0474-5
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
-
-
Hardill, Irene ; van Loon, Joost:
Individualization and "Identity-Risks" in Dual Career Households.
In: Perrons, Diane ; Fagan, Colette ; McDowell, Linda ; Ray, Kath ; Ward, Kevin (Hrsg.): Gender Divisions and Working Time in the New Economy : changing Patterns of Work, Care and Public Policy in Europe and North America. -
Cheltenham : Edward Elgar Publishing Ltd, 2006. - S. 162-178. - (Globalization and welfare)
ISBN 978-1-84542-020-8 ; 978-1-84720-497-4
-
van Loon, Joost:
Risk and Knowledge.
In: Rooney, David ; Hearn, Greg ; Ninan, Abraham (Hrsg.): Handbook of the Knowledge Economy. -
Cheltenham : Edward Elgar Publishing Ltd, 2005. - S. 54-66
ISBN 978-1-84720-847-7
-
|