Publikationsserver der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt
KU.edoc
Publikationsserver
Anmelden
Startseite
Blättern
Suchen
Startseite
Kontakt
Open Access an der KU
Server-Statistik
Blättern
Suchen
Veröffentlichungen "
Winterstein, Julia
"
Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
Object IDs
Reference Manager
Atom
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppieren nach:
Publikationsform
|
Jahr
|
Keine Gruppierung
Springe zu:
2024
|
2023
|
2022
|
2021
Anzahl der Einträge:
8
.
2024
Frank, Fiorella
;
Winterstein, Julia
;
Habisch, André
:
Desire for exploration beats price : an empirical study on customer motives for using digital monetary food sharing platforms.
In:
International journal of innovation and sustainable development : IJISD. 18 (2. Juli 2024) 4. - S. 420-440.
ISSN 1740-8822 ; 1740-8830
10.1504/IJISD.2024.139394
(Peer-Review-Journal)
Winterstein, Julia
:
Sustainable food supply.
Eichstätt ; Ingolstadt, 2024. - VI, 115 S.
10.17904/ku.opus-901
(Dissertation, 2024, Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt)
Winterstein, Julia
;
Zhu, Bing
;
Habisch, André
:
How personal and social-focused values shape the purchase intention for organic food : cross-country comparison between Thailand and Germany.
In:
Journal of cleaner production. 434 (2024): 140313. - 35 S.
ISSN 1879-1786
10.1016/j.jclepro.2023.140313
(Peer-Review-Journal)
2023
Winterstein, Julia
;
Zhu, Bing
;
Habisch, André
:
How personal and social-focused values shape the purchase intention for organic food : Cross-country comparison between Thailand and Germany.
2023. - 35 S.
2022
Frank, Fiorella
;
Winterstein, Julia
;
Habisch, André
:
Desire for exploration beats price : Empirical study on customer motives for using digital monetary food sharing platforms.
2022. - 32 S.
Winterstein, Julia
:
Nudging and Boosting towards Sustainable Food Choices – A Systematic Literature Review of Cognitively Oriented Measures.
In:
Ogunyemi, Kemi ; Burgal, Vanessa (Hrsg.): Products for Conscious Consumers: Developing, Marketing and Selling Ethical Products. - Bingley : Emerald, 2022. - S. 113-132
ISBN 978-1-80262-838-8 ; 978-1-80262-837-1
10.1108/978-1-80262-837-120221007
2021
Winterstein, Julia
;
Habisch, André
:
Is local the new organic? Empirical evidence from German regions.
In:
British food journal. (17. März 2021). - 16 S.
ISSN 0007-070x
10.1108/BFJ-06-2020-0517
(Peer-Review-Journal)
Winterstein, Julia
;
Habisch, André
:
Organic and local food consumption: a matter of age? : empirical evidence from the German market.
In:
ABAC journal. 41 (2021) 1. - S. 26-42.
ISSN 0858-0855 ; 2730-3543
(Peer-Review-Journal)
Diese Liste wurde am
22.12.2024 10:11
generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die
Einbettung dieser Liste in externe WWW-Seiten: