Publikationsserver der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt
KU.edoc
Publikationsserver
Anmelden
Startseite
Blättern
Suchen
Startseite
Kontakt
Open Access an der KU
Server-Statistik
Blättern
Suchen
Veröffentlichungen "
Fleischer, Hannes
"
Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
Object IDs
Reference Manager
Atom
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppieren nach:
Publikationsform
|
Jahr
|
Keine Gruppierung
Anzahl der Einträge:
4
.
Fleischer, Hannes
:
Customer experience in B2C and B2B interactions : a holistic and multidimensional perception.
2020
urn:nbn:de:bvb:824-opus4-6138
(Dissertation, 2020, Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt)
Wünderlich, Nancy
;
Hogreve, Jens
;
Chowdhury, Ilma Nur
;
Fleischer, Hannes
;
Mousavi, Sahar
;
Rötzmeier-Keuper, Julia
;
Sousa, Rui
:
Overcoming vulnerability : channel design strategies to alleviate vulnerability perceptions in customer journeys.
In:
Journal of business research : JBR. 116 (2020). - S. 377-386.
ISSN 0148-2963
10.1016/j.jbusres.2019.07.027
(Peer-Review-Journal)
Fleischer, Hannes
:
Stereotypes in Services – A Research Synthesis to Move from Scattered Insights to Generalizable Knowledge.
In:
Journal of service management research : SMR. 4 (2020) 4. - S. 216-236.
ISSN 2511-8676
10.15358/2511-8676-2020-4-216
(Peer-Review-Journal)
Hogreve, Jens
;
Fleischer, Hannes
:
The Business-to-Business Customer Experience : an Aggregated Company Experience Based on Multiple Department and Employee Journeys.
In:
Roth, Stefan ; Horbel, Chris ; Popp, Bastian (Hrsg.): Perspektiven des Dienstleistungsmanagements. - Wiesbaden : Springer, 2020. - S. 499-517
ISBN 978-3-658-28671-2
10.1007/978-3-658-28672-9_25
Diese Liste wurde am
22.12.2024 09:03
generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die
Einbettung dieser Liste in externe WWW-Seiten: