Publikationsserver der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt
KU.edoc
Publikationsserver
Anmelden
Startseite
Blättern
Suchen
Startseite
Kontakt
Open Access an der KU
Server-Statistik
Blättern
Suchen
Blättern nach Zeitschriften
Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
Object IDs
Reference Manager
Atom
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppieren nach:
Jahr
|
Autor/-in / Herausgeber/-in
|
Keine Gruppierung
Springe zu:
2025
|
2024
|
2023
|
2021
Anzahl der Einträge:
5
.
2025
Lange, Sarah Désirée
;
Pohlmann-Rother, Sanna
;
Plohmer, Anna
;
Müller, Tanja
:
The complexity and contradictory nature of beliefs in dealing with multilingualism : positionings of primary school teachers between support, ambivalence and rejection.
In:
Frontiers in education. 10 (1. September 2025).
ISSN 2504-284x
10.3389/feduc.2025.1627726
(Peer-Review-Journal)
2024
Chatzaki, Maria-Aikaterini
;
Skillen, Johanna
;
Ricken, Gabriele
;
Seitz-Stein, Katja
:
Exploring the potential of a game-based preschool assessment of mathematical competencies.
In:
Frontiers in education. 9 (2024): 1337716. - 15 S.
ISSN 2504-284x
10.3389/feduc.2024.1337716
(Peer-Review-Journal)
Thomas, Stefan
;
Albrecht, Pauline
;
Korntheuer, Annette
;
Bucher, Judith
:
Researching educational barriers in participatory real-world labs : vocational training of refugees in rural counties in Germany.
In:
Frontiers in education. 9 (2024): 1250886. - 18 S.
ISSN 2504-284x
10.3389/feduc.2024.1250886
(Peer-Review-Journal)
2023
Meyer, Barbara
:
The Tripartite Structure of Sustainability : a new educational approach to bridge the gap to wise and sustainable action.
In:
Frontiers in education. 8 (2023): 1224303. - 9 S.
ISSN 2504-284x
10.3389/feduc.2023.1224303
(Peer-Review-Journal)
2021
Richter, Eric
;
Kunter, Mareike
;
Marx, Alexandra
;
Richter, Dirk
:
Who participates in content-focused teacher professional development? : Evidence from a large scale study.
In:
Frontiers in education. 6 (2021): 722169.
ISSN 2504-284x
10.3389/feduc.2021.722169
(Peer-Review-Journal)
Diese Liste wurde am
05.12.2025 00:46
generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die
Einbettung dieser Liste in externe WWW-Seiten: