Blättern nach Verlage

Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Anzahl der Einträge: 7.
  • Volltext
    Horsthemke, Kai:
    Africanisation and diverse epistemologies in higher education discourses : Limitations and possibilities.
    In: Cross, Michael ; Ndofirepi, Amasa (Hrsg.): Knowledge and change in the African universities: Volume 1 – Current debates. - Rotterdam ; Boston ; Taipei : Sense Publishers, 2017. - S. 101-120. - (African Higher Education: Developments and Perspectives)
    ISBN 978-94-6300-840-2
    (Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
  • Schönig, Wolfgang:
    The Transformation of school in a changing society - a german example.
    Übersetzer: Rogans, Elizabeth
    In: Siljander, Pauli ; Kontio, Kimmo ; Pikkarainen, Eetu (Hrsg.): Schools in Transition : Linking Past, Present, and Future in Educational Practice. - Rotterdam : Sense Publishers, 2017. - S. 213-227
    ISBN 978-94-6300-825-9 ; 978-94-6300-826-6 ; 978-94-6300-827-3
    (Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
  • Fuchs, John Andreas:
    “It Takes a Village” – (Catholic) Education in the 21st Century.
    In: Siljander, Pauli ; Kontio, Kimmo ; Pikkarainen, Eeetu(Hrsg.): Schools in Transition: Linking Past, Present, and Future in Educational Practice. - Rotterdam : Sense Publishers, 2016. - S. 229-240
    ISBN 978-9-463-00825-9 ; 978-9-463-00826-6
    (Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
  • Stojanov, Krassimir ; Adorno, Theodor:
    Theodor W. Adorno - Education as Social Critique.
    In: Siljander, Pauli ; Kivelä, Ari ; Sutinen, Ari (Hrsg.): Theories of Bildung and Growth : Connections and Controversies between Continental Educational Thinking and American Pragmatism. - Rotterdam : Sense Publishers, 2012. - S. 125-134
    ISBN 978-94-6209-029-3 ; 978-94-6209-030-9
  • Konrad, Franz-Michael:
    Wilhelm von Humboldt's Contribution to a Theory of Bildung.
    In: Siljander, Pauli ; Kivelä, Ari ; Sutinen, Ari (Hrsg.): Theories of Bildung and Growth : Connections and Controversies between Continential Educational Thinking and American Pragmatism. - Rotterdam ; Boston ; Taipei : Sense Publishers, 2012. - S. 107-124
    ISBN 978-94-6209-029-3 ; 978-94-6209-030-9
  • Harrer, Andreas ; Martens, Alke:
    A Heterogeneous Pattern Language for Collaborative Learning Systems and Intelligent Tutoring Systems.
    In: Goodyear, Peter ; Retalis, Symeon (Hrsg.): Design Patterns and Pattern Languages : design patterns and pattern languages. - Rotterdam ; Boston ; Taipei : Sense Publishers, 2010. - S. 153-166. - (Technology-Enhanced Learning ; 2)
    ISBN 978-94-6091060-9
  • Harrer, Andreas ; Bollen, Lars ; Hoppe, H. Ulrich:
    Collaborative model construction.
    In: Blumschein, Patrick ; Hung, Woei ; Jonassen, David ; Strobel, Johannes (Hrsg.): Model-based approaches to learning : using systems models and simulations to improve understanding and problem solving in complex domains. - Rotterdam ; Boston ; Taipei : Sense Publishers, 2009. - S. 237-260. - (Modeling and simulations for learning and instruction ; 4)
    ISBN 90-8790-710-9 ; 978-90-8790-710-5 ; 978-90-8790-709-9
Diese Liste wurde am 21.11.2024 01:00 generiert.
[Zum Seitenanfang]