|
|
Forschungsprojekt Das Zusammenspiel von Text, Bild und Musik in der Hörfunk- und Fernsehwerbung (Projekt-ID: 788)
W-
-
-
Wahl, Sabine:
The Contribution of Language to Multimodal Storytelling in Commercials.
In: Maiorani, Arianna ; Christie, Christine (Hrsg.): Multimodal Epistemologies : Towards an Integrated Framework. -
New York, NY : Routledge, 2014. - S. 245-259. - (Routledge Studies in Multimodality)
ISBN 978-0-415-82523-8
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
-
-
-
-
-
-
Wahl, Sabine:
The Multimodal Genres of Television and Radio Advertising.
2011
Veranstaltung: Analysing Multimodal Discourse : Systemic Functional Linguistics meets Pragmatics, 1.-3. September 2011, Loughborough University, Leicestershire, UK.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Vortrag)
-
-
-
|