Publikationsserver der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt
KU.edoc
Publikationsserver
Anmelden
Startseite
Blättern
Suchen
Startseite
Kontakt
Open Access an der KU
Server-Statistik
Blättern
Suchen
Forschungsprojekt
Audience Engagement (Projekt-ID: 2336)
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
Object IDs
Reference Manager
Atom
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppieren nach:
Publikationsform
|
Autor/-in / Herausgeber/-in
|
Jahr
|
Keine Gruppierung
Meier, Klaus
;
Kraus, Daniela
;
Michaeler, Edith
:
Audience Engagement in a Post-Truth Age. What it means and how to learn the activities connected with it.
In:
Digital Journalism. 6 (2018) 8. - S. 1052-1063.
ISSN 2167-0811 ; 2167-082x
10.1080/21670811.2018.1498295
(Peer-Review-Journal)
Meier, Klaus
;
Kraus, Daniela
;
Michaeler, Edith
:
Audience Engagement in a Post-Truth Age. What it means and how to learn the activities connected with it.
2017
Veranstaltung:
The Future of Journalism. Journalism in a Post-Truth Age?, 14. bis 15. September 2017, Cardiff University.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Paper)
Meier, Klaus
;
Kraus, Daniela
;
Michaeler, Edith
;
Reiter, Florian
:
Audience Engagement : An unprecedented variety for newsrooms and the training of journalists.
In:
Kaltenbrunner, Andy ; Karmasin, Matthias ; Kraus, Daniela (Hrsg.): Journalism Report V., Innovation and Transition. - Wien : Facultas WUV Universitätsverlag, 2017. - S. 71-85
ISBN 978-3-7089-1578-4 ; 3-7089-1578-X
Diese Liste wurde am
22.12.2024 13:59
generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die
Einbettung dieser Liste in externe WWW-Seiten: