Publikationsserver der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt
KU.edoc
Publikationsserver
Anmelden
Startseite
Blättern
Suchen
Startseite
Kontakt
Open Access an der KU
Server-Statistik
Blättern
Suchen
Forschungsprojekt
Dienstleistungsgarantien und Zertifikate (Projekt-ID: 1697)
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
Object IDs
Reference Manager
Atom
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppieren nach:
Publikationsform
|
Autor/-in / Herausgeber/-in
|
Jahr
|
Keine Gruppierung
Springe zu:
Aufsatz in einem Buch
Aufsatz in einem Buch
Hogreve, Jens
;
Fließ, Sabine
;
Gremler, Dwayne D.
:
Understanding Service Guarantees: How Do They Actually Influence Consumer Behavior?
In:
Proceedings of the American Marketing Association (AMA) SERVSIG International Service Research Conference, Porto, Portugal, June 17-19, 2010. - Porto, 2010
Hogreve, Jens
;
Fließ, Sabine
;
Gremler, Dwayne D.
:
Understanding the mechanisms behind service guarantees: Are service guarantees more than a signal of quality?
In:
Edvardsson, Bo ; Stauss, Bernd ; Brown, Stephen W. ; Johnston, Robert (Hrsg.): Proceedings of the 11th International Research Symposium on Service Excellence in Management (QUIS 11). - Wolfsburg, 2009
Hogreve, Jens
;
Gremler, Dwayne D.
:
A Research Synthesis on Service Guarantees: What Do We Know and Where Do We Need to Go?
In:
Proceedings of the 10th International Research Symposium on Service Excellence in Management (QUIS 10). - Orlando, FL, USA : University of Central Florida, Rosen College of Hospitality Management, 2007
ISBN 9780615144139
Diese Liste wurde am
24.11.2024 22:13
generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die
Einbettung dieser Liste in externe WWW-Seiten: