Publikationsserver der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt
KU.edoc
Publikationsserver
Anmelden
Startseite
Blättern
Suchen
Startseite
Kontakt
Open Access an der KU
Server-Statistik
Blättern
Suchen
Forschungsprojekt
Dienstleistungsgarantien und Zertifikate
Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
Object IDs
Reference Manager
Atom
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppieren nach:
Publikationsform
|
Autor/-in / Herausgeber/-in
|
Jahr
|
Keine Gruppierung
Anzahl der Einträge:
3
.
Hogreve, Jens
;
Fließ, Sabine
;
Gremler, Dwayne D.
:
Understanding Service Guarantees: How Do They Actually Influence Consumer Behavior?
In:
Proceedings of the American Marketing Association (AMA) SERVSIG International Service Research Conference, Porto, Portugal, June 17-19, 2010. - Porto, 2010
Hogreve, Jens
;
Fließ, Sabine
;
Gremler, Dwayne D.
:
Understanding the mechanisms behind service guarantees: Are service guarantees more than a signal of quality?
In:
Edvardsson, Bo ; Stauss, Bernd ; Brown, Stephen W. ; Johnston, Robert (Hrsg.): Proceedings of the 11th International Research Symposium on Service Excellence in Management (QUIS 11). - Wolfsburg, 2009
Hogreve, Jens
;
Gremler, Dwayne D.
:
A Research Synthesis on Service Guarantees: What Do We Know and Where Do We Need to Go?
In:
Proceedings of the 10th International Research Symposium on Service Excellence in Management (QUIS 10). - Orlando, FL, USA : University of Central Florida, Rosen College of Hospitality Management, 2007
ISBN 9780615144139
Diese Liste wurde am
21.11.2024 00:55
generiert.
[Zum Seitenanfang]