Publikationsserver der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt
KU.edoc
Publikationsserver
Anmelden
Startseite
Blättern
Suchen
Startseite
Kontakt
Open Access an der KU
Server-Statistik
Blättern
Suchen
Forschungsprojekt
Audience Engagement
Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
Object IDs
Reference Manager
Atom
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppieren nach:
Publikationsform
|
Autor/-in / Herausgeber/-in
|
Jahr
|
Keine Gruppierung
Springe zu:
M
Anzahl der Einträge:
3
.
M
Meier, Klaus
;
Kraus, Daniela
;
Michaeler, Edith
:
Audience Engagement in a Post-Truth Age. What it means and how to learn the activities connected with it.
In:
Digital Journalism. 6 (2018) 8. - S. 1052-1063.
ISSN 2167-0811 ; 2167-082x
10.1080/21670811.2018.1498295
(Peer-Review-Journal)
Meier, Klaus
;
Kraus, Daniela
;
Michaeler, Edith
:
Audience Engagement in a Post-Truth Age. What it means and how to learn the activities connected with it.
2017
Veranstaltung:
The Future of Journalism. Journalism in a Post-Truth Age?, 14. bis 15. September 2017, Cardiff University.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Paper)
Meier, Klaus
;
Kraus, Daniela
;
Michaeler, Edith
;
Reiter, Florian
:
Audience Engagement : An unprecedented variety for newsrooms and the training of journalists.
In:
Kaltenbrunner, Andy ; Karmasin, Matthias ; Kraus, Daniela (Hrsg.): Journalism Report V., Innovation and Transition. - Wien : Facultas WUV Universitätsverlag, 2017. - S. 71-85
ISBN 978-3-7089-1578-4 ; 3-7089-1578-X
Diese Liste wurde am
21.11.2024 00:56
generiert.
[Zum Seitenanfang]