Publikationsserver der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt
KU.edoc
Publikationsserver
Anmelden
Startseite
Blättern
Suchen
Startseite
Kontakt
Open Access an der KU
Server-Statistik
Blättern
Suchen
Veröffentlichungen "
Voigt, Sarah
"
Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
Object IDs
Reference Manager
Atom
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppieren nach:
Publikationsform
|
Jahr
|
Keine Gruppierung
Springe zu:
Artikel
|
Hochschulschrift
|
Projektbericht, Forschungsbericht, Gutachten
|
Veranstaltungsbeitrag (unveröffentlicht)
Anzahl der Einträge:
6
.
Artikel
Gelbrich, Katja
;
Voigt, Sarah
;
Nazifi, Amin
:
Remedy management for product recalls in the automotive industry : how car dealers should time the repair and communicate its outcome.
In:
Journal of business research : JBR. 167 (2023): 114173. - 12 S.
ISSN 0148-2963
10.1016/j.jbusres.2023.114173
(Peer-Review-Journal)
Gelbrich, Katja
;
Voigt, Sarah
;
Nazifi, Amin
:
Remedy Management for Product Recalls in the Automotive Industry : how Car Dealers Should Time the Repair and Communication its Outcome.
In:
Journal of business research : JBR. 167 (2023): 114173.
ISSN 0148-2963
10.1016/j.jbusres.2023.114173
(Peer-Review-Journal)
Hochschulschrift
Voigt, Sarah
:
Strategies for effective crisis management : a service-oriented perspective.
Eichstätt ; Ingolstadt, 2021
urn:nbn:de:bvb:824-opus4-7091
(Dissertation, 2021, Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt)
Projektbericht, Forschungsbericht, Gutachten
Gelbrich, Katja
;
Rast, Franziska
;
Voigt, Sarah
:
Lehrbericht. Studienjahr 2018.
WFI - Ingolstadt School of Management / Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt
Ingolstadt, 2019. - III, 35 S.
Veranstaltungsbeitrag (unveröffentlicht)
Gelbrich, Katja
;
Voigt, Sarah
;
Pizzutti, C.
:
The Remedial Effect of Complaint Process Recovery (CPR) after a Double Deviation.
2019
Veranstaltung:
28th Annual Frontiers in Service Conference, 18.-21.07.2019, Singapore.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Paper)
Gelbrich, Katja
;
Gäthke, Jana
;
Voigt, Sarah
:
Finding an Adequate Service Strategy for the Management of Product Recalls.
2018
Veranstaltung:
27th Annual Frontiers in Service Conference, 06.-09.09.2018, Austin, TX.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Paper)
Diese Liste wurde am
24.11.2024 13:20
generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die
Einbettung dieser Liste in externe WWW-Seiten: