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Veröffentlichungen "Gäthke, Daniel"
Anzahl der Einträge: 5.
ArtikelAufsatz in einem Buch-
Gelbrich, Katja ; Gäthke, Daniel ; Westjohn, Stanford A.:
The effects of absurd ads on memory and persuasion across cultures.
In: MacCarthy, Martin (Hrsg.): Australia New Zealand Marketing Academy Conference 2011 : marketing in the age of consumerism: Jekyll or Hyde? ; proceedings ; 28-30 November 2011, Perth, Western Australia. -
Perth : School of Marketing, Faculty of Business & Law, Tourism and Leisure, Edith Cowan University, 2011. - S. 1-11
ISBN 978-0-646-56330-5
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
Hochschulschrift-
Gäthke, Daniel:
Kulturelle Diskrepanz und nationale Korruption.
Hamburg : Kovač, 2013. - 280 S.
- (Schriftenreihe Innovative Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis ; 383)
ISBN 978-3-8300-7445-8
(Dissertation, 2013, Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt)
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