Suche nach Personen

plus im Publikationsserver
plus bei BASE
plus bei Google Scholar

Daten exportieren

 

The Internationalisation process of the Jordanian tourism industry and the role of reputation management

Titelangaben

Verfügbarkeit überprüfen

Scherle, Nicolai ; Pillmayer, Markus:
The Internationalisation process of the Jordanian tourism industry and the role of reputation management.
In: CAUTHE 2012: The new golden age of tourism and hospitality : Proceedings of the 22nd Annual Conference. Book 2. - Melbourne, Vic. : La Trobe University, 2012. - S. 549-552
ISBN 9780987050724

Volltext

Kurzfassung/Abstract

This project focuses on the analysis of the internationalisation of SMEs in the Middle East, which continues to be a tourist destination for Westerners in spite of major political and other crises (VORLAUFER 1993). The so called Helsinki School (LUOSTARINEN 1979), which offers a theoretical framework for the project, views internationalisation as a process whereby actors undergo a gradual or incremental adaptation to changing local, sectoral and global conditions.

Weitere Angaben

Publikationsform:Aufsatz in einem Buch
Institutionen der Universität:Mathematisch-Geographische Fakultät > Geographie > Arbeitsgruppe Humangeographie
Titel an der KU entstanden:Ja
KU.edoc-ID:9185
Eingestellt am: 30. Mai 2012 17:32
Letzte Änderung: 30. Mai 2012 17:32
URL zu dieser Anzeige: https://edoc.ku.de/id/eprint/9185/
AnalyticsGoogle Scholar