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Factor Structure of Customer Satisfaction - Theory, Measurement, Implications

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Sauerwein, Elmar ; Matzler, Kurt ; Pechlaner, Harald:
Factor Structure of Customer Satisfaction - Theory, Measurement, Implications.
In: Perič, Jože (Hrsg.): Tourism and hospitality management: trends and challenges for the future : International congress Hotel 2000, 15th biennal scientific meeting, 25-28 October 2000, Opatija ; Proceedings. - Rijeka : Faculty of tourism and hospitality management, 2000. - S. 267-279
ISBN 9789536198238

Weitere Angaben

Publikationsform:Aufsatz in einem Buch
Institutionen der Universität:Mathematisch-Geographische Fakultät > Geographie > Lehrstuhl für Tourismus & Zentrum für Entrepreneurship
Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät > Betriebswirtschaftslehre > Lehrstuhl für Tourismus & Zentrum für Entrepreneurship
Titel an der KU entstanden:Nein
KU.edoc-ID:8765
Eingestellt am: 08. Mai 2012 13:18
Letzte Änderung: 15. Mai 2012 18:44
URL zu dieser Anzeige: https://edoc.ku.de/id/eprint/8765/
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