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Automated agents in firm–customer interactions : their roles as assistants and companions

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Kerath, Alina:
Automated agents in firm–customer interactions : their roles as assistants and companions.
Eichstätt ; Ingolstadt, 2025. - II, 262 S.
(Dissertation, 2024, Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt)

Kurzfassung/Abstract

Enthält die Beiträge:
Matching digital companions with customers : the role of perceived similarity
Automated versus human agents : a meta-analysis of customer responses to algorithms, chatbots, and robots and their contingencies
He, she, or it? : should automated agents have the same gender as their customers

Weitere Angaben

Publikationsform:Hochschulschrift (Dissertation)
Zusätzliche Informationen:Kumulative Dissertation
Preis der WFI für herausragende Abschlussarbeiten in der Kategorie Digitalisierung ,
27.11.24 Dies Oeconomicus
Sprache des Eintrags:Englisch
Institutionen der Universität:Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät > Betriebswirtschaftslehre > ABWL und Internationales Management
Titel an der KU entstanden:Ja
KU.edoc-ID:35040
Eingestellt am: 30. Apr 2025 08:58
Letzte Änderung: 30. Apr 2025 08:58
URL zu dieser Anzeige: https://edoc.ku.de/id/eprint/35040/
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