Suche nach Personen

plus im Publikationsserver
plus bei BASE
plus bei Google Scholar

Daten exportieren

 

Grounded (Re-)Construction of the Self-Reflection Core Competence from Statements of Adult Education Professionals

Titelangaben

Verfügbarkeit überprüfen

Pachner, Anita:
Grounded (Re-)Construction of the Self-Reflection Core Competence from Statements of Adult Education Professionals.
In: Wright, R.R. ; Greenawalt, A. (Hrsg.): Proceedings of the 55th Annual Adult Education Research Conference (AERC) June 5 – 7, 2014, Middletown, PA, Penn State Harrisburg. - Middletown, PA, 2014. - 360 -365

Volltext

Open Access
Volltext Link zum Volltext (externe URL):
https://newprairiepress.org/aerc/2014/papers/61

Kurzfassung/Abstract

This article discusses the significance that is assigned to the core competence of self-reflection by adult education professionals. Therefore, a conceptual classification in connection with the research design and initial results of an empirical study will be introduced with the intention of providing a grounded (re-)construction of the self-reflection competence.

Weitere Angaben

Publikationsform:Aufsatz in einem Buch
Sprache des Eintrags:Englisch
Institutionen der Universität:Philosophisch-Pädagogische Fakultät > Pädagogik > Professur für Lebenslanges Lernen
Open Access: Freie Zugänglichkeit des Volltexts?:Ja
Titel an der KU entstanden:Nein
KU.edoc-ID:31865
Eingestellt am: 22. Mär 2023 14:29
Letzte Änderung: 22. Mär 2023 22:44
URL zu dieser Anzeige: https://edoc.ku.de/id/eprint/31865/
AnalyticsGoogle Scholar