Titelangaben
Pachner, Anita:
Grounded (Re-)Construction of the Self-Reflection Core Competence from Statements of Adult Education Professionals.
In: Wright, R.R. ; Greenawalt, A. (Hrsg.): Proceedings of the 55th Annual Adult Education Research Conference (AERC) June 5 – 7, 2014, Middletown, PA, Penn State Harrisburg. -
Middletown, PA, 2014. -
360 -365
Volltext
Link zum Volltext (externe URL): https://newprairiepress.org/aerc/2014/papers/61 |
Kurzfassung/Abstract
This article discusses the significance that is assigned to the core competence of self-reflection by adult education professionals. Therefore, a conceptual classification in connection with the research design and initial results of an empirical study will be introduced with the intention of providing a grounded (re-)construction of the self-reflection competence.
Weitere Angaben
Publikationsform: | Aufsatz in einem Buch |
---|---|
Sprache des Eintrags: | Englisch |
Institutionen der Universität: | Philosophisch-Pädagogische Fakultät > Pädagogik > Professur für Lebenslanges Lernen |
Open Access: Freie Zugänglichkeit des Volltexts?: | Ja |
Titel an der KU entstanden: | Nein |
KU.edoc-ID: | 31865 |
Letzte Änderung: 22. Mär 2023 22:44
URL zu dieser Anzeige: https://edoc.ku.de/id/eprint/31865/