|
|
Forschungsprojekt Deutsche und italienische Markennamen im Vergleich
Anzahl der Einträge: 7.
-
-
Ronneberger-Sibold, Elke:
Word formation and brand names.
In: Müller, Peter O. ; Ohnheiser, Ingeborg ; Olsen, Susan ; Rainer, Franz (Hrsg.): Word Formation : an international Handbook of the Languages of Europe. Volume 3. -
Berlin ; New York : de Gruyter, 2015. - S. 2192-2210. - (Handbücher zur Sprach- und Kommunikationswissenschaft ; 40,3)
ISBN 978-3-11-037566-4 ; 978-3-11-037573-2 ; 978-3-11-042361-7 ; 978-3-11-037574-9
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
-
-
Ronneberger-Sibold, Elke:
Tuning morphosemantic transparency by shortening : a cross-linguistic perspective.
In: Rainer, Franz ; Dressler, Wolfgang U. ; Gardani, Francesco ; Luschützky, Hans Christian (Hrsg.): Morphology and Meaning : selected papers from the 15th International Morphology Meeting, Vienna, February 2012. -
Amsterdam : Benjamins, 2014. - S. 275-287. - (Amsterdam studies in the theory and history of linguistic science : Series IV, Current Issues in Linguistic Theory ; 327)
ISBN 978-90-272-4846-6 ; 978-90-272-7093-1
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
-
-
-
|