Publikationsserver der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt
KU.edoc
Publikationsserver
Anmelden
Startseite
Blättern
Suchen
Startseite
Kontakt
Open Access an der KU
Server-Statistik
Blättern
Suchen
Blättern nach Zeitschriften
Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
Object IDs
Reference Manager
Atom
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppieren nach:
Jahr
|
Autor/-in / Herausgeber/-in
|
Keine Gruppierung
Springe zu:
G
|
H
|
L
Anzahl der Einträge:
4
.
G
Gelbrich, Katja
:
Anger, Frustration and Helplessness after Service Failure : Coping Strategies and Effective Informational Support.
In:
Journal of the Academy of Marketing Science. 38 (2010) 5. - S. 567-585.
ISSN 0092-0703
(Peer-Review-Journal)
H
Homburg, Christian
;
Schyma, Theresa R.
;
Hohenberg, Sebastian
;
Atefi, Yashar
;
Ruhnau, Robin-Christopher M.
:
“Coopetition” in the presence of team and individual incentives : evidence from the advice network of a sales organization.
In:
Journal of the Academy of Marketing Science. 52 (2024). - S. 306-328.
ISSN 0092-0703
10.1007/s11747-023-00939-1
(Peer-Review-Journal)
Hogreve, Jens
;
Bilstein, Nicola
;
Mandl, Leonhard
:
Unveiling the Recovery Time Zone of Tolerance: When Time Matters in Service Recovery.
In:
Journal of the Academy of Marketing Science. 45 (2017). - S. 866-883.
ISSN 0092-0703
10.1007/s11747-017-0544-7
(Peer-Review-Journal)
L
Lanzrath, Aline Isabelle
;
Homburg, Christian
;
Ruhnau, Robin-Christopher M.
:
Women’s underrepresentation in business-to-business sales : reasons, contingencies, and solutions.
In:
Journal of the Academy of Marketing Science. (7. Dezember 2023). - 30 S.
ISSN 0092-0703
10.1007/s11747-023-00988-6
(Peer-Review-Journal)
Diese Liste wurde am
21.01.2025 00:50
generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die
Einbettung dieser Liste in externe WWW-Seiten: