Publikationsserver der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt
KU.edoc
Publikationsserver
Anmelden
Startseite
Blättern
Suchen
Startseite
Kontakt
Open Access an der KU
Server-Statistik
Blättern
Suchen
Blättern nach Zeitschriften
Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
Object IDs
Reference Manager
Atom
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppieren nach:
Jahr
|
Autor/-in / Herausgeber/-in
|
Keine Gruppierung
Springe zu:
2020
|
2016
|
2009
|
2007
|
2004
Anzahl der Einträge:
5
.
2020
Horsthemke, Kai
:
Non-human animals and educational policy : Philosophical post‐humanism, critical pedagogy, and ecopedagogy.
In:
Journal of philosophy of education. 54 (2020) 4. Special issue: Climate crisis : Environment, education, sustainability / edited by Jeff Stickney & Adrian Skilbeck. - S. 900-915.
ISSN 0309-8249 ; 1467-9752
10.1111/1467-9752.12463
(Peer-Review-Journal)
2016
Enslin, Penny
;
Horsthemke, Kai
:
Philosophy of education: Becoming less western, more African?
In:
Journal of philosophy of education. 50 (Mai 2016) 2. - S. 177-190.
ISSN 0309-8249 ; 1467-9752
10.1111/1467-9752.12199
(Peer-Review-Journal)
2009
Stojanov, Krassimir
:
Overcoming Social Pathologies in Education: On the Concept of Respect in R. S. Peters and Axel Honneth.
In:
Journal of philosophy of education. 43 (2009) 1. - S. 161-172.
ISSN 0309-8249 ; 1467-9752
10.1111/j.1467-9752.2010.00765.x
(Peer-Review-Journal)
2007
Stojanov, Krassimir
:
Intersubjective Recognition and the Development of Propositional Thinking.
In:
Journal of philosophy of education. 41 (2007) 1. - S. 75-93.
ISSN 0309-8249 ; 1467-9752
10.1111/j.1467-9752.2007.00545.x
(Peer-Review-Journal)
2004
Horsthemke, Kai
:
Knowledge, education and the limits of Africanisation.
In:
Journal of philosophy of education. 38 (November 2004) 4. - S. 571-587.
ISSN 0309-8249 ; 1467-9752
10.1111/j.0309-8249.2004.00405.x
(Peer-Review-Journal)
Diese Liste wurde am
21.01.2025 00:53
generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die
Einbettung dieser Liste in externe WWW-Seiten: