Publikationsserver der Katholischen Universität Eichstätt-Ingolstadt
KU.edoc
Publikationsserver
Anmelden
Startseite
Blättern
Suchen
Startseite
Kontakt
Open Access an der KU
Server-Statistik
Blättern
Suchen
Blättern nach Zeitschriften
Eine Ebene nach oben ...
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
Object IDs
Reference Manager
Atom
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppieren nach:
Jahr
|
Autor/-in / Herausgeber/-in
|
Keine Gruppierung
Springe zu:
2024
|
2023
Anzahl der Einträge:
2
.
2024
Civitillo, Sauro
;
Mayer, Anna-Maria
;
Jugert, Philipp
:
A systematic review and meta-analysis of the associations between perceived teacher-based racial–ethnic discrimination and student well-being and academic outcomes.
In:
Journal of educational psychology / American Psychological Association. 116 (2024) 5. - S. 719-741.
ISSN 1939-2176 ; 0022-0663
10.1037/edu0000818
(Peer-Review-Journal)
2023
Berweger, Belinda
;
Kracke, Bärbel
;
Dietrich, Julia
:
Preservice teachers’ epistemic and achievement emotions when confronted with common misconceptions about education.
In:
Journal of educational psychology / American Psychological Association. 115 (2023) 7. - S. 951-968.
ISSN 1939-2176 ; 0022-0663
10.1037/edu0000792
(Peer-Review-Journal)
Diese Liste wurde am
21.01.2025 00:40
generiert.
[Zum Seitenanfang]
URL für die
Einbettung dieser Liste in externe WWW-Seiten: