Suche nach Personen

plus im Publikationsserver
plus bei BASE
plus bei Google Scholar

Daten exportieren

 

International Co-operation and Competition in Tourist Enterprise : Cultural and Economic Aspects of their Behaviour

Titelangaben

Verfügbarkeit überprüfen

Scherle, Nicolai ; Hopfinger, Hans:
International Co-operation and Competition in Tourist Enterprise : Cultural and Economic Aspects of their Behaviour.
In: Kopp, Horst (Hrsg.): Area Studies, Business and Culture : Results of the Bavarian Research Network forarea. - Münster ; Hamburg ; London : LIT, 2003. - S. 397-409
ISBN 3-8258-6623-8

Kurzfassung/Abstract

As the level of globalization in business relationships rises, the importance of questions and problems pertaining to intercultural communication increases. This gives rise to new tasks for the social sciences, which can only be performed through interdisciplinary cooperation in the sense of area-studies. This volume presents results of forarea[registered], the Bavarian research network for area-studies specialized in studies of business and culture in non-European regions.

Weitere Angaben

Publikationsform:Aufsatz in einem Buch
Institutionen der Universität:Mathematisch-Geographische Fakultät > Geographie > Arbeitsgruppe Humangeographie
Titel an der KU entstanden:Ja
KU.edoc-ID:8818
Eingestellt am: 29. Mär 2012 14:51
Letzte Änderung: 02. Apr 2012 17:34
URL zu dieser Anzeige: https://edoc.ku.de/id/eprint/8818/
AnalyticsGoogle Scholar