Titelangaben
Ramsteck, Carolin ; Muslic, Barbara ; Graf, Tanja ; Maier, Uwe ; Kuper, Harm:
Data-Based School Improvement : The Role of Principals and School Supervisory Authorities within the Context of Low-Stakes Mandatory Proficiency Testing in four German states.
In: International journal of educational management. 29 (2015) 6. Special Issue: School leadership in Germany between low stakes testing and high expectations.
- S. 766-789.
ISSN 0951-354x ; 1758-6518
Weitere Angaben
Publikationsform: | Artikel |
---|---|
Institutionen der Universität: | Philosophisch-Pädagogische Fakultät > Pädagogik > Lehrstuhl für Schulpädagogik |
Peer-Review-Journal: | Ja |
Verlag: | Emerald |
Die Zeitschrift ist nachgewiesen in: | |
Titel an der KU entstanden: | Nein |
KU.edoc-ID: | 26205 |
Eingestellt am: 07. Apr 2021 13:37
Letzte Änderung: 15. Sep 2021 17:55
URL zu dieser Anzeige: https://edoc.ku.de/id/eprint/26205/
Letzte Änderung: 15. Sep 2021 17:55
URL zu dieser Anzeige: https://edoc.ku.de/id/eprint/26205/