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Customer frustration in loyalty programs

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Stauss, Bernd ; Schmidt, Maxie ; Schöler, Andreas:
Customer frustration in loyalty programs.
In: International journal of service industry management. 16 (2005) 3. - S. 229-252.
ISSN 0956-4233

Kurzfassung/Abstract

This article aims to examine the negative effects of loyalty programs from the perspective of frustration theory. It seeks to develop a model of customer frustration on the basis of frustration theory and an exploratory qualitative study.

Weitere Angaben

Publikationsform:Artikel
Schlagwörter:Customer loyalty, Customer relations
Institutionen der Universität:Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät > Betriebswirtschaftslehre > ABWL und Dienstleistungsmanagement
Peer-Review-Journal:Ja
Titel an der KU entstanden:Ja
KU.edoc-ID:1520
Eingestellt am: 22. Jul 2009 11:29
Letzte Änderung: 01. Feb 2010 14:04
URL zu dieser Anzeige: https://edoc.ku.de/id/eprint/1520/
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