Titelangaben
QUIS 11: moving forward with service quality.
Hrsg.: Stauss, Bernd ; Brown, Stephen W. ; Edvardsson, Bo ; Johnston, Robert
Wolfsburg : Print Services, Volkswagen AG, 2009. - 747 S.
ISBN 978-3-00-027342-1
Kurzfassung/Abstract
This book represents the proceedings of the Eleventh International Conference in Services (QUIS 11) that took place from June 11 to 14, 2009, at the AutoUni in Wolfsburg, Germany. QUIS 11 attracted over 200 leading researchers and executives from all over the world. They presented and discussed topics such as Service Quality, Service Strategy, Service Leadership, Service Marketing, Service Operations, Technology in Service, Service Innovation, and Services in Manufacturing Companies.
Weitere Angaben
Publikationsform: | Buch |
---|---|
Sprache des Eintrags: | Deutsch |
Institutionen der Universität: | Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät > Betriebswirtschaftslehre > ABWL und Dienstleistungsmanagement |
Titel an der KU entstanden: | Ja |
KU.edoc-ID: | 1080 |
Letzte Änderung: 01. Jan 2010 21:26
URL zu dieser Anzeige: https://edoc.ku.de/id/eprint/1080/